no-image-4708
Weboldal Link Weboldal megtekintése

Aeolus Hungary Utazási Iroda Kft.

Tisztelt Utasaink, kedves Barátaink!

Olyan idoket élünk, ahol nap, mint nap változnak a dolgok és semmi sem biztos, semmi sem száz százalékos. Az élet nehezebb lett, nehezen tudjunk elore látni, tervezni a jövonket. Az anyagi háttér is bizonytalan, mindennapi életünkben megpróbáljuk keresni az apró örömöket.

A boldogságforrások egyike minden bizonnyal az üdülés. Életünk elképeszto tempót diktál, sok ember egyszeruen el sem jut egy nyaralásra, de ha már végre összejön egy utazás, éppen az itt megszerzett élmények ragadnak hosszú távon az emlékezetünkbe.

Évrol évre nonek az igényeink, melyet egy üdülés irányába fektetünk. Ezért nagyon fontos az utazási iroda és a szálláshely kiválasztása. Gondosan kell mérlegelni, alaposan kell tájékozódni. Mi, az Aeolus dolgozói büszkék vagyunk arra, hogy már jó néhány éve kiszolgálhatjuk az Önök igényeit, sok tapasztalatot szereztünk a 19 éves anyacégünktol, de természetesen az hazai piaci viszonyok és szokások is formálják a programunkat.

Irodánk hosszú ideig kizárólag Görögországgal és a görög szigetekkel foglalkozott. Az utóbbi idoben útjainkat bovítettük Bulgáriával és Horvátországgal is. De nézzük csak a 2012 nyarára készített újdonságainkat.

Olaszország! Széles kínálattal készültünk az egyénileg utazó utasaink számára. Észak-Olaszország kedvenc nyaralóhelyei, a festoi Toszkána és egy Szardínia-körút, valamint kempingek gazdag kínálatát hoztuk el Önöknek. A kempingek esetében ne a klasszikus sátorozásra gondoljanak, hanem képzeljenek el egy összkomfortos, kiválóan felszerelt mobilházat! Mindezt gyönyöru környezetben, a gyerekek örömére víziparkok közelségével.

Nem titok, és nagyon sokan megszokták, és igénybe is veszik Pozsonyból induló repülos útjaink gazdag kínálatát. Idén egy egyedi desztinációra utazhatnak velünk, 11-12 napos turnusokban. Ez az úti cél nem más, mint Portugália! Ezen belül pedig a legkedveltebb üdülohelyen, Algarve tengerpartján tölthetnek el néhány varázslatos napot. Pozsonyból továbbra is elérheto lesz Karpathos, Thassos és Kalymnos szigete is.

Budapestrol induló repülos üdüléseink választéka bovült a 8 naponként induló Kefalóniával, velünk utazhatnak az egyedi Dél-Krétára, Rhodosra, Kosra, Korfura, Bulgáriába és hosszú turnusokban Zakynthos-szigetre. Autóbuszos útjaink a továbbiakban is a már jól megszokott hosszított turnusokban érhetok el, a 2012-es szezon újdonsága buszos utasaink számára Lefkada sziget.

Katalógusunkban sok új szállodát találnak. Többségük az egyre kedveltebb „all inclusive” szolgáltatásokat is kínálja. De nem feledkeztünk meg azokról sem, akik a félpanziós vagy saját ellátásos szállásokat részesítik elonyben.

Igyekeztünk, hogy szállásaink többsége garanciális legyen, tehát hogy Önöknek ne kelljen megvárni a szálloda visszaigazolását. Most, 2011 végén, nagy fejtörést és nem kevés gondot okoz mindenki számára a forint-euró árfolyama. Az év felében kellemetlenül érintett minket is az üzemanyag világpiaci árának jelentos emelkedése, így kénytelenek voltunk bevezetni az üzemanyag pótlékot – visszamenoleges hatállyal is. Az új szezont viszont azzal a döntésünkkel kezdjük, hogy árgaranciát vállalunk minden olyan kedves utasunk esetében, aki az elofoglalási idoszakban kifizeti nyaralása teljes összegét. Az esetleges árfolyam ingadozás és az üzemanyag árának emelkedése nem lesz hatással a már kifizetett összegre.

Aeolus Klub tagjaink huségét a kedvezményeken kívül egy 15 000 Ft, illetve 6 000 Ft-ot éro kedvezményes kuponnal is szeretnénk megköszönni, mellyel csökkenthetik kiválasztott nyaralásuk összegét vagy akár megajándékozhatják barátjukat, rokonukat is.

Végül engedjék meg, hogy megköszönjük huségüket! Csak Önöknek köszönhetoen nem veszítünk lelkesedésünkbol és szívesen folytatjuk munkánkat.